Game of Thrones

George R. R. Martin'in A Song of Ice and Fire isimli serisinden uyarlanan
HBO dizisini bilmeyen kaldı mı bilmiyorum. İşte Yehudi Mercado, Game
of Thrones karakterlerinin pek eğlenceli kukla versiyonlarını tasarlamış
ve ilgilenirseniz şurada kartpostal olarak satıyor da.







Bunlar da Ignacio Varone'nin minimal karakter posterleri - Jon ve Cersei'in
adlarının yanlış yazılmış olmasının benim gibi takıntılı bir "fan"ı sinir ettiğini
de itiraf edeyim :p Görselleri büyütmek için üzerlerine tıklamanız yeterli.




8 yorum :

Mrzagoncu dedi ki...

Muhteşem :) Game of Thrones isimli yeni bir dizi var, herkese tavsiye ederim!

Arcane dedi ki...

Hakikaten isimler doğru yazılsaymış keşke! Yine de pek eğlenceli. :)

Dışavurum dedi ki...

süperlermiş

Valerie Piaf dedi ki...

leziz :)

ry dedi ki...

çok güzeller. özellikle kermite bayıldım.

KadirBey dedi ki...

Miss piggy kermit ve khal drogo çok güzel olmuşş :D İsimleri niye yanlış yazmışlar ki acaba espri olsun diye falan mı ? :S Normal yazı yazarken yanlış yazmak tamam ama burada önemli bir şey yapıyorsunuz ellerinin altında google var bir baksalarmış keşke :P

gri kent sakini dedi ki...

Joffrizzo süper olmuş
ayrıca domuz Lanniester larda harika :)
Şimdi Kediler ve Kitaplarda ki yazınıza dalışa geçiyorum...
Açık söylemeliyim ki bu dizi beni Lost tan sonra ilk kez içine heyecanla çekmeyi başarmış tek dizi...

kenjo samsa dedi ki...

o yeah ;)