Peri Masallarının Perde Arkası

Fikir olarak Fallen Princesses'e çok benzer bir proje bu, ama  
Behind the Scenes - Fairytales'de masal kahramanlarının başlarına
"ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar"dan sonra neler geldiğini görmek
 yerine, bizim bildiğimiz olayların perde arkasında aslında neler yaşamış
olduklarına tanık oluyoruz. Kameranın iki tarafında da Rosie Hardy var.
Buraya sadece fotoğrafları ve adlarını aldım, her parçanın ayrı açıklamasını
okumak isterseniz (ki gayet çarpıcı buldum ben) şu linke buyrun.

Dorothy's Ban From Oz (Dorothy'nin Oz Ülkesi'nden Atılması)


Rapunzel's Escape (Rapunzel Kuleden Kaçtıktan Sonra)


Little Red's Little Secret (Kırmızı Başlıklı Kız'ın Minik Sırrı)


Belle's Drunken Mistake (Belle'in Sarhoşken Yaptığı Hata)


Goldilocks's Bulimia (Goldilocks'un Bulimia'sı)


It's Hard Being Ugly, Sister (Çirkin Olmak Zor Kardeşim)


Thumbelina's Stunted Growth
(Parmak Kız'ın Büyüyememesinin Nedeni)


Snow White's Eating Disorder (Pamuk Prenses'in Beslenme Bozukluğu)


The Little Mermaid's Big Accident (Küçük Denizkızı'nın Büyük Kazası)


The Mystery of the Princess's Brusies
(Prensesin Morluklarının Arkasındaki Sır)


Sleeping Beauty's Other Needles (Uyuyan Güzel'in Diğer İğnesi)


Trapped In Our Own Fairytale
(Kendi Peri Masalımıza Sıkışıp Kalmak)

4 yorum :

Prometheus dedi ki...

Rapunzel favorim :)

irem dedi ki...

Bayıldım bunlara bayıldımmm! Fallen princessess'in de fikrine bayılmıştım ama fotoğrafların tarzı bana göre değildi pek ama bu seride olaya da fotolara da bittimm :D

francesca mckennitt dedi ki...

Çok güzel ya, bayıldım! Zaten paylaştığın bu projeler beni inanılmaz mutlu ediyor :) Rapunzel'in saçları benimki kadar, daha da uzun olsaymış keşke.

Siyahadam dedi ki...

Çok başarılı olmuş gerçekten tüm resimler harika. Parmak kız fikrini daha bi çok beğendim:)