Retro Motel Tabelaları

Neden bilmiyorum, retro tarzda motel tabelalarını çok seviyorum.
Görsellerin hemen altında fotoğrafı çeken kişinin adı ve sitesine bir link
var -eğer isim görselin hemen altında değil birkaç görsel altındaysa,
üstteki fotoğraflar da o kişiye ait demektir.


(Emily Shur)


(Atomicranchgal)


(Allison V. Smith)


(Colonial Rot)


(Dave Jordano)


(Dr. Silvertoes)


(Giamarie)


(Jeffs4653)


(Kent Henderson)


(Kevin Tachman)


(Mark Peacock)


(Michael Wriston)


(Neon4all)


(Poppy de Villeneuve)


(Rent-Me)







(Roadsidepictures)





(Sally Ann Blomiley)


(Shoegazer)



(Stoopidgerl)


(Sylvanwye)


(Todd Klassy)


(Travis Favretto)


(Zerohdog)

5 yorum :

We are the Hippies dedi ki...

Bayılıyorum şu tabelalara, amerikan filmlerinde olur kamera o tabelalarıa çeker ya..

Adsız dedi ki...

retro sanatı, bende bayılıyorum , hatta bayıldım aha :d

Onur Diribaş dedi ki...

Kesinlikle ben de bayılıyorum. Özellikle kırmızı - mavi neon ışıklı olanlara...

Judy Abbott dedi ki...

ben de beyoğlu caddesindeki eskiden kalma mağazaların tabelalarını seviyorum.

10 Songs dedi ki...

Şimdi birinde tatil yapıyor olsak, fena mı olurdu ?