Çıktığın Kitaba Geri Dön

Dün pek çok fotoğrafını paylaştığım, orijinal fikirler ve nefis editlemeler (!)
ustası Kanadalı Lissy Elle'in, "Get Back in Your Book" ismini verdiği serisi
var bugün. Ünlü roman karakterleri, ait oldukları kitaplardan çıkma, ya da
daha önce kaçmayı başardıkları kitaplarına dönmeyip gerçek dünyada kalma
mücadelesi veriyorlar. Fikir şahane, uygulama da. Keşke devam etse.

Harry Potter'dan Hermione

Alice Harikalar Diyarında'dan Alice

Uyuyan Güzel'den Prenses

Peter Pan'den Wendy (ve Tinkerbell)

Güzel ve Çirkin'den Belle

4 yorum :

Judy Abbott dedi ki...

vaayy bayıldıl dım bayıldım. hermi'nin atkısının ucuna takılıp peşinden ben de gitmek istiyorum.

Adsız dedi ki...

fotoğraflardan çok fikri kıskandım. kafa değiş tokuşu?

fortunato dedi ki...

Sahiden fikir ve uygulama çok güzel! Devamını merakla bekliyorum..

Bovary dedi ki...

Fikir de uygulama da süper umarımdevamı gelir..