Kurşunkalem Fotoğraf Makinasına Karşı No.2

Blogun açıldığı ilk gün, ana sayfada en üstte Kurşunkalem Fotoğraf 
Makinasına Karşı başlıklı bir post vardı. İşte o şahane fikrin ve o kayıttaki
çizim+fotoğrafların sahibi Ben Heine, geçen dört aylık süreyi -doğal olarak-
boş durmayıp, projesini zenginleştirerek değerlendirmiş. Arada o kadar
güzel şeyler var ki, sırf yeni eklenen çalışmalarından ayrı bir post oluşturma
fikrine karşı koyamadım. İlki için buraya tıklayın. Sanatçının web sitesi içinse
buraya.

















8 yorum :

dersaadet dedi ki...

Çok güzel bir proje. Bayıldım...

Judy Abbott dedi ki...

küçük prens!

sıradan biri-an ordinary person dedi ki...

sahane ötesi!

:: RockunzeL :: dedi ki...

Çok güzel.

nmt dedi ki...

acayip güzellermiş. bayıldım.

FKH dedi ki...

şimdi böyle karakalem çalışmaların üzerine böyle fotoğraflar olunca bırakalım biz makineyi elimizden..

Zeynep Şeker dedi ki...

mukemmel , tek kelımeyle bayıldım !
Blogunuzu severek takıp edıyorum ve eger sızde ıngılız edebıyatı ve gundelık yasamla ılgılı eglencelı yazılar okumak ıstersenız bende bloguma beklıyorum :)
http://zeynepsek.blogspot.com

Sevgıler
Zeynep

kanopik kavanoz dedi ki...

Şahane çalışmalar. Keşke benim de biraz çizim yeteneğim olsaydı. Çok üzgünüm şu an...