Jennifer Collier

Bu haftayı kağıt sanatına ayırmaya karar verdim. Daha önce kağıttan
yaratılan harikalara örnek olarak Don Lucho'nun Kağıttan Evi'ni
paylaşmıştım, önümüzdeki birkaç gün için de ona benzer nefislikte
sanatçıları keşfedip, çalışmalarını burada sergileyebilmeyi umuyorum.
Ayakkabıdan kol düğmesine, elbiseden mutfak önlüğüne kadar her
yaptığı kağıttan (kitaplardan koparılmış sayfalar, pullar, zarflar ve nota
kağıtlarından) olan Jennifer Collier'le başlayalım. Web sitesi için buradan.

























4 yorum :

Dışavurum dedi ki...

Vay vay vay, sadece makas ve gazete kağıdıyla bile harikalar yaratılabiliyormuş

Arsızkedi dedi ki...

herşey şok şokella şook.

nefertati dedi ki...

30 ekimde habertürk gazetesindeydin bu postla :)

Çavlan dedi ki...

aa nasıl çıkmış ki acaba? bulamadım ben..