Leziz Kitap Kapakları vol.2

Birincisi için tıklayın.















5 yorum :

Erdo dedi ki...

gerçekten çok lezizler. özellikle "nothing"in kapağını çok beğendim

Adsız dedi ki...

hiç sıkılmadan bu gibi bilgileri-görselleri-kişileri-vs paylaştığınız için takdir ediyorum sizi. bi' göz atıp bakmamak elde değil. bu da işinizi iyi yaptığınızı gösteriyor. tabii siz bunu iş olarak görüyorsanız. yanlış bir niteleme kullandım. hobi diyelim.
sevgiler.

Sethplay dedi ki...

Daha önce bir türlü Elif Şafak okuma isteği gelmemişti. Fakat merakım sonunda ağır bastı ve Elif Şafak okumaya başladım. Şimdilik merakıma yenildiğim için mutluyum. Bu sabah Baba ve Piç'i okurken bir ara kitabı bıraktım, kapağı bana bakıyor ben ona bakıyordum. Güzel bir tasarım var bordo renk, narlı bir sembol iyi düşünülmüş. İçerikle uyumlu ancak en üste kitabın yazarı ve ismi vardı acaba o güzel görselliğe bu isim soyisim arkaya yazılsa olmaz mı diye düşünerek, kendi içimde kitap kapağı hakkında düşünmeye başladım ve başka kitap kapakları hakkında çok da fikrim olmadığını düşündüm. Ve araştırmak istedim ki her zamanki gibi blogunuza göz attığımda bu girdiyle karşılaştım. Mutlu oldum, keyif aldım bakmaktan. Güzel tesadüftü bence. Emeğinize zevkinize sağlık.

Ayşegül dedi ki...

Son günlerde David Nicholls'ın One Day'inin hem kendisi hem kapağı çok hoşuma gidiyor benim, tavsiye ederim Çavlan :)

http://www.herefordtimes.com/resources/images/1229564/?type=display

Çavlan dedi ki...

ayşegül, kapağından çok içeriğine bayıldım, hatta hiç utanmadan belirtirim ki sonlarında bol bol da ağladım :) teşekkürler tavsiye için.